• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samla lån 350k med medsökande och dåligt betyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
Hej, vi har nu signerat men de ville ha in en lönespec, kan något skita sig nu eller varför vill de ha det? Kan tillägga att min lön var på 60 innan skatt denna lön så det kanske ser lite konstigt ut, rörlig bonus och lite övertid.

borde jag vara orolig eller är det standard bara för att se så man får lön just nu?
Mvh
 

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
131
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Hej, vi har nu signerat men de ville ha in en lönespec, kan något skita sig nu eller varför vill de ha det? Kan tillägga att min lön var på 60 innan skatt denna lön så det kanske ser lite konstigt ut, rörlig bonus och lite övertid.

borde jag vara orolig eller är det standard bara för att se så man får lön just nu?
Mvh

Tror snarare att det är en gigantisk fördel att du har en lönespec med en hög lön på.
Ville dom bara ha en lönespec, inte tre?
 
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
Tror snarare att det är en gigantisk fördel att du har en lönespec med en hög lön på.
Ville dom bara ha en lönespec, inte tre?

Ja bara en. Har skickat in.

sen fick jag sms från lendo att de behöver ha kontakt med mig angående lånet så då blir man ju också nervös
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ja bara en. Har skickat in.

sen fick jag sms från lendo att de behöver ha kontakt med mig angående lånet så då blir man ju också nervös

Lendo vill kränga på dig en försäkring men vill få dig att tro det gäller lånet. Nappa inte.
 
K

Kakan

Gäst
Poäng: 0
Sitter i exakt samma sits, med liknande erbjudanden. Men hur vet ni summan av ikanos lösenkrav? De står bara lösenkrav
 
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
Lendo vill kränga på dig en försäkring men vill få dig att tro det gäller lånet. Nappa inte.

Ok misstänkte det..

Ångrar mig lite att man inte sökte igen fast via collector..0.5% bättre.

fick ett mail från de direkt när de gett mig erbjudande via lendo men man är ju så jävla nojjig när man håller på med lån så vågade inte.

väntan är fan värst, väntat hela dagen från svar av collector så fick jag svar 15:00 om lönespecen..nu får man väl vänta hela dagen imorgon, ber till gud att inget skiter sig nu.

någon som vet hur snabba de brukar vara på att betala ut? Skulle behöva det senast fredag egentligen
 
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
Fortfarande inte hört något sen jag skickade in lönespecen, ska man ringa upp och kolla hur det går tro?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp